kıbrısa dönüş '09 - 1. bölüm

yine uzun zamandır yazmamıştım ama önümde yine kıbrısa yolculuk vardı. bana o yolculuktan malzeme çıkacağını o kadar iyi biliyordum ki. düşün sevgili okur 25'inde yolculuk yaptım ama daha anca kendime gelebildim, bişeyler yazabiliyorum. o gün; iyi, kötü ve komik şeyler yaşadım. bahsetmeye çalışcam kendimce..

aslında o gün blog için malzeme çıkacağını bildiğim halde hesap edemediğim şey bu kadar çok malzeme çıkabileceğiydi. bende bu durumu iyiki önceden farkettim ve ciddi bir yazar edasıyla yolculuk boyunca benimle olan birkaç mecmua'dan biri olan penguen'in arkasına notlar aldım böyle artist artist. unutmayayım diye yaptım aslında bunu ama artistlik yapmayı da ihmal etmedim, görenler "ne yazıyor lan bu" diye merak etti. ama sonuç olarak unutmadım işte..



Önceden Gelen Uyarı : Giriş yapmam bile bu kadar uzun sürdüyse yazmayı istiyorumdur dolayısıyla çok bölümlü bir yazının eşiğinde olabilirsiniz. ilk bölüm bağımlılık yapabilir ve devamını merakla bekleyebilirsiniz, beklemeyebilirsiniz de ama..

indirdiğim dizileri dvd'lere doldurmakla o kadar zaman harcamışım ki yarım saat sonra araba gelip beni alıcaktı ama daha hazır değilim. tabi bu yarım saatin son 15 dakikası koşturmakla geçti. yinede yarım saat sonra kafamda "lan neyi unuttum yine acaba?" sorusuyla kapıyı kitleyip çıktım. arabaya yetiştim. havaalanına doğru hızla ilerledik. sonradan fark ettim ki "bu sefer olmuş". hiçbir eksiğim yok. herşeyi almışım yanıma, tüm çiçekleri sulamışım falan filan. gereken herşeyi yapmışım yani. düşünün bugün bile eksik bişey bulamadım. kendimle gurur duyuyorum yani..

havaalanına yaklaşırken yatağın üstünde unuttuğum tek şeyin "biletim internetten alındığı için bilgiler üstünde yazan printer çıktısı" olduğunu anımsadım. bi yandan "işe yaramıyodu lan o zaten" şeklinde kendini sakinleştirirken, bi yandan kafamda dönen "yarıyo muydu lan yoksa?" sorusuna da hakim olamadım. işe yaramıyomuş. paşa paşa teslim ettim bavullarımı. pasaport bölümünden de geçtim. üstelik bu sefer kıl polislerle "ehehe 18'i geçtin mi lan sen" muhabbetini de yaşamadım..

telefonla hemen kısa bir "free shop" sipariş listesi aldıktan sonra o büyülü dünyaya yöneldim. insanı nası da çekiyo pezevenkler. sanki bedava. hiç de değil. bi de fiyatlar euro üstünden. 64 euro az gibi geliyo ama aslında o 150 milyon. kasaya gidince anlıyosun tabi..

neyse efendim, kendi çapımda parfümlere bakarken hemen ilgilenen birisi oldu tabi. parfüm bakan erkek müşteriye nasıl bir görevli gelir? tabiki alımlı bir bayan. hemen ilgileniverdi benimle. tavsiyelerde bulundu falan. daha önceden biliyorum ki bunlar satış stratejisi. ama bu sefer ilgilenmesi biraz farklı oldu. anlamadım nedenini. nedense benim almak istediğim parfümden oldukça daha ucuz bi parfümü "bu sana daha çok yakışır, hem fiyatı da daha uygun, 125ml hem" gibi peş peşe cümlelerle koklattı bana. sonuç olarak anlam veremedim ama benim için oldukça iyi bi alışveriş oldu ve o parfümü aldım..

ardından uçuşa daha 1 buçuk saat olduğundan geçen sefer de bahsettiğim iş bankası vip salonunda beklemeye koyuldum. giriş 2 kuruş diye abanmadım ama hiçbişeye. paşa paşa taze sıkılmış portakal suyumu içtim, gazetemi okudum. kimse de yoktu. sevmem havaalanında yurt dışına giden -kısmen görgüsüz- insan modelini çünkü. güzel orası o yüzden..

sonra da 114 numaralı bekleme salonuna geçtim. 15-20 dakika içinde uçağa alınacaktık. biraz müzik dinledim burda. sonra anonslar geldi vs. kalktık sıraya geçtik ve arkadaki muhabbete kulak kabartmadan edemedim..

kısa bilgi : bekleme salonlarına sadece o salona ait uçağın yolcuları alınır.

kadın : aa mehmet bey!!
adam : nasılsınız vildan hanım?
kadın : iyiyim efendim sizi sormalı?
adam : iyiyim bende ne olsun ne güzel sizi görmek.
kadın : teşekkürler efendim. hayırdır siz de mi kıbrısa?

oha lan dedim. 15 adım sonra aynı uçakta olucaksınız senin adama sorduğun soruya bak. heralde adam da kıbrısa. yok "ben adanada atlicam efendim" demesini mi bekliyosun adamın. boş konuşmak işte..

herneyse bu dumurun ardından uçağa geçtik ve yukardaki notların çoğunu bana aldıran sahnelerle karşılaştım..


çalınan adres : http://direnkknerid.blogspot.com/2009/06/kbrsa-donus-09-1-bolum.html
Etiketler: | edit post
0 Responses

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails