oturmaz teyze

arkadaş, otobüs büyük sıkıntı. "toplu taşımaya yönelelim, hem küresel ısınmayı da önleriz" gibi şeylere kulak asmadan en kısa zamanda (muhtemelen seneye) arabaya terfi edicem. hele eryaman otobüsünü bilenler ve ne kadar tıkış tıkış olduğunu takdir ederler. oturmak falan çoğu zaman zaten hayal. ya öğlen 12'de eve dönüceksin ya da peş peşe 2 otobüs gelicek. o zaman da biri tıkış tıkış diğeri bomboş oluyo. şanslıysan bomboş olan duruyo ona biniyosun. ben bide ayaktaysam ve biyer boşalmışsa yakınımda, hiç tereddüt etmiyorum, yer ayrımı gözetmiyorum (yok orası kenar, yok burası erkek yanı vs.) direk oturuyorum..

bazen de boş otobüse binince yanınız boş oluyo ya da siz oturduktan sonra yanınızdaki insan kalkmış oluyo. işte bahsetmek istediğim insan tipi tam burda devreye giriyor. otobüste tek boş yer benim yanım olunca bazen insanlar oturmuyo benim yanıma. sevmiyolar tipimi heralde. büyük strese giriyorum ben de. neyimi beğenmiyolarsa! altı üstü oturucaksın. yemem ben seni. evine gelince kalkıp gidiceksin zaten, sanki ısrar ediyorum otur teyze sen diye!!

ilk başta bakıyorum, oturmuyor. kendi kendime "teyze heralde 2 durak sonra inicek, o yüzden oturmuyor" tarzı telkinler veriyorum. 2-3 durak geçiyo teyze hala inmemiş oluyo, ben de rahatsız oluyorum haliyle. sonra genelde bu teyzeyle göz göze geliyoruz. akabinde teyze "teyzelere özgü ımff tepkisi" ile gözlerini uzaklaştırıyor benden. o an öldüresim geliyo onu. alıp karşıma "derdin ne kadın senin" diyerek hırpalayasım falan geliyo..

teyze teyze dedim de hakikaten bunu yapanlar genelde başı bağlı teyzelerimiz oluyolar. bakıyolar bana küpeli genç. satanisttir bu garanti "ite bulaşıcama çalıdan dolaşırım" diye düşünüyolar. hayır sinirleniyorum sonra o oluyo. bi gün uzatıcam ayaklarımı yan tarafa, görücekler terbiyesiz davranmak nası oluyo. korkumdan yapamıyorum bunu da. bu ülkede linç ederler böyle bişey yapsan çünkü. çünkü teyzenin yaptığı terbiyesizlik değil di mi??

bide "cıkcık" lıyolar utanmadan. ne bekliyolarsa? yanım boşken kalkmamı, "geç teyze bu 2 koltuk bize dar, sen otur gönlünce" falan dememi mi bekliyolar. istemeyen oturmasın lan bana ne! boş yer varken eve kadar ayakta gider o olur..

neyse daha fazla sinirlenmicem. ha unutmadan bi de heryer dolu olduğu halde gelip sizi kaldıran teyzeler var. onlar ama bunların upgrade edilmiş versiyonları oldukları için ayrı bi yazı konusu onlar..

oturmazsa oturmasınlar, bakmayın siz teyzelere. görüşmek üzere efendim..


çalınan adres : http://direnkknerid.blogspot.com/2009/04/oturmaz-teyze.html
Etiketler: | edit post
0 Responses

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails