oturur teyze

bulutlu bir 23 nisan akşamüstünden herkese merhaba. size bugün "23 nisanlar hep yağmurlu geçer zaten" klişesini yapmicam. birazdan koyucağım başlıktan da anlayabileceğiniz gibi otobüsteki teyze tiplerinden bir diğeri hakkında bişeyler karalicam. geçen yazımın birinde de zaten "yanınız boşken oturmayan teyze" den bahsetmiştim. bu yazıda da "otobüste gelip sizi yerinizden eden teyze" den bahsedicem..

bu teyze tipi daha bi çirkef oluyo genelde. siz ne güzel yer bulmuşsunuz (belki boş otobüse binmek için ilk durakta diğer otobüsü beklemişsiniz) ama teyzemiz ortalardan biyerlerden binip bi de oturmak istiyo sizin yerinize. genelde bayaa kilolu oluyo bi de bu teyzeler (bilmem karşı konulmaz oturma istekleriyle alakası var mı?)..

otobüste bu teyzelerden en az 1 adet varsa, muhabbet aynen şöyle başlıyo. (1 tane yetiyo bu teyzelerden, bazı durumlarda monolog halinde size saydırıyolar çünkü) "aaahh gençlik, bizim zamanımızda böyle miydi! herkes birbirine saygılıydı. vik vik vik..". anlamadığım bi nokta bunu hiç amcalar yapmıyo. hatta ayakta duran 1 adet de "daha yaşlı" bi amca varsa, teyzemiz yine güzel güzel oturuyo. e, güzelim, teyzem benim. bak ne güzel konuşuyorum senle. ama hani daha yaşlı oturuyodu. noldu!!

aslında bu kadar kötü birisi değildim. benim de insanlara yer verdiğim zamanlar oldu, hala da olur bazen. ancak şu yaşadıklarımdan sonra yer vermemeye başladım. yukarda bahsettiğim gibi 2. aracın gelmesini bekledm sırf oturmak için. teyze benden bikaç durak sonra bindi ve kıçın kıçın geldi yanıma. teyzeyi görmeniz lazım ama elinde torbalar, içinde demin çıktığı günden artan kısır, börek çörek falan var. süsü püsü attığı göbeciklere rağmen hala bozulmamış falan. geldi yanıma "sen gençsin, kalk hadi biraz ben oturiyim, hadi kalk kalk" dedi ve oturdu. oturma anını idrak edemedim ama yaşadığım şoktan çıkıp kendime geldiğimde teyze benim yerime oturuyodu ve ben ayaktaydım. bide bu geçen sene oluyo. hayvanlar gibi çanta sırtımda, teee çankayaya okula gitmişim, ordan dersane falan. en son eve dönücem. o kadar yorgundum yani. diğer teyzelerle gün yapıp eğlenen teyzeye yer veriyorum. ağırıma gitti açıkcası, terbiyesiz nolucak!!

dün de otobüsteyim, ortalarda bi duraktan bindim. herkes ayakta. bi tane öğrenci kız oturuyo ve 2-3 teyze onun yerine göz dikmiş aynen şöle konuşuyolar. "şu öndeki talebe kız sana yer vermedi mi? haa bana da vermedi. bak terbiyesize, halbuki bizim zamanımızda böyle miydi?" bu muhabbeti duymamak için 6.7 saniye içinde kulaklığımı takıp müziği son sese getirebildim ve devamını duymadım iyiki. kim bilir bundan sonra da "terbiyesize bak nası da müzik dinliyo son ses, hiç saygı yok bunlarda ayol" muhabbeti yapmışlardır..

arkadaşlar, vermeyin bu teyzelere yer. illa birine yer vercekseniz de teyzelerin gözlerinin içine baka baka amcalara yer verin. ya da uyuyo numarası yapın en garantisi. oturmuşsunuz kaptırmayın yerinizi bunu söyliyim kısaca..

sinirlendim yine, hadi görüşürüz..


çalınan adres : http://direnkknerid.blogspot.com/2009/04/oturur-teyze.html
Etiketler: | edit post
0 Responses

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails